Best Films
1. “The Lion King” (Roger Allers & Rob Minkoff, 1994) 100 Top 10 #4
2. “The Blair Witch Project” (Daniel Myrick & Eduardo Sanchez, 1999) 100 Top 10 #5
3. “The Shawshank Redemption” (Frank Darabont, 1994) 100 Top 10 #7
4. “Cube” (Vincenzo Natali, 1997) 100
5. “Eyes Wide Shut” (Stanley Kubrick, 1999) 100
6. “Ed Wood” (Tim Burton, 1994) 100
7. “Once Were Warriors” (Lee Tamahori) 100
8. “The Long Kiss Goodnight” (Renny Harlin, 1996) 100
9. “The Sixth Sense” (M. Night Shyamalan, 1999) 99
10. “Toy Story 2” (John Lasseter & Ash Brannon, 1999) 99
11. “The Lion King II: Simba's Pride” (Darrell Rooney & Rob LaDuca, 1998) 98
12. “Braindead” (Peter Jackson, 1992) 97
13. “Pulp Fiction” (Quentin Tarantino, 1994) 98
14. “Trevor” (Peggy Rajski, 1994) 97
15. “Scream” (Wes Craven, 1996) 96
16. “American Beauty” (Sam Mendes, 1999) 96
17. “Misery” (Rob Reiner, 1990) 96
18. “The Virgin Suicides” (Sofia Coppola, 1999) 94
19. “What Becomes of the Broken Hearted?” (Ian Mune, 1999) 97
20. “Get Shorty” (Barry Sonnenfeld, 1995) 95
21. “Aladdin” (Ron Clements & John Musker, 1992) 96
22. “The Game” (David Fincher, 1997) 95
23. “Natural Born Killers” (Oliver Stone, 1994) 95
24. “Muriel's Wedding” (P.J. Hogan, 1994) 94
25. “Titanic” (James Cameron, 1997) 94
26. “Austin Powers: International Man of Mystery” (Jay Roach, 1997) 93
27. “Terminator 2: Judgement Day" (James Cameron, 1991) 96
Worst Film
“The Texas Chainsaw Massacre: The Next Generation” (Kim Henkel, 1994) 2
Search found 1 match: Renny Harlin
Searched query: renny harlin
- Tue Mar 17, 2009 4:52 am
- Forum: General Discussion
- Topic: 1990s in film
- Replies: 10
- Views: 12080