ajay97
TCI: not enough ratings
Films in Common: 0
Not in Your Top 1000 TCIs
Recent Ratings
Check out ajay97's...
95 70% | Split (2017) - Rated 10 Apr 2021 |
85 20% | Due Date (2010) - Rated 10 Apr 2021 |
100 90% | Ex Machina (2015) - Rated 10 Apr 2021 |
90 40% | Chernobyl (2019) - Rated 10 Apr 2021 |
79 5% | Salt (2010) - Rated 10 Apr 2021 |
90 40% | Oblivion (2013) - Rated 10 Apr 2021 |
85 20% | Pearl Harbor (2001) - Rated 10 Apr 2021 |
100 90% | Arrival (2016) - Rated 10 Apr 2021 |
95 70% | The Dark Knight (2008) - Rated 10 Apr 2021 |
92 55% | Annihilation (2018) - Rated 10 Apr 2021 |