mirall
TCI: not enough ratings
Films in Common: 0
Not in Your Top 1000 TCIs
Recent Ratings
Check out mirall's...
80 40% | Klimt (2006) - Rated 13 Jan 2016
"ruiz biraz surreal kasmış fakat son yarım saat hariç jhon malkoviç hatrına izlenilesi"
|
60 17% | The Martian (2015) - Rated 10 Jan 2016 |
90 65% | Buffalo '66 (1998) - Rated 27 Nov 2015 |
95 90% | Groundhog Day (1993) - Rated 08 Nov 2015 |
70 27% | The Grand Budapest Hotel (2014) - Rated 08 Nov 2015 |
100 97% | Blow-Up (1966) - Rated 08 Nov 2015
"iki pandomimci tenis oynar,diğerleri de onları izler top yok raket var ya da tam mı tersiydi yine unuttuk neyse gerçeklik üzerine muhteşem bir film."
|
90 65% | Wild Tales (2014) - Rated 08 Nov 2015
"her hikayede oldukça sürükleyici az zamanda hıkayelerın ıcıne alıp o gergınlıge sokup sonra daha bi oh demeden yenı bır gergınlıge koyması szifron'un ellerinden öptürür."
|
70 27% | Notorious (1946) - Rated 07 Nov 2015 |
90 65% | Sonbahar (2008) - Rated 07 Nov 2015 |
70 27% | Little Boy (2015) - Rated 07 Nov 2015
"eh işte, keyifli fakat fazla umutlu sonra sonsuza kadar mutlu yasamıslar peh"
|