gokseltuzun
TCI: not enough ratings
Films in Common: 0
Not in Your Top 1000 TCIs
Recent Ratings
Check out gokseltuzun's...
80 50% | EO (2022) - Rated 11 Oct 2023
"Sırf İtalya desteği aldıkları için fazla uzamış ama güzel tatlı eşeeeeeeek"
|
74 35% | The Shape of Water (2017) - Rated 11 Oct 2023
"Nurnin eve izlemiştik mk öyle Bi film işte anla"
|
60 16% | Sevmedim Deme (2022) - Rated 11 Oct 2023
"Afiş ne alak"
|
56 13% | Kendi Yolumda (2022) - Rated 11 Oct 2023
"TV filmi"
|
82 55% | Selamsiz bandosu (1987) - Rated 11 Oct 2023
"Fazla uzun bu hikayeye göre film ama kadro harika"
|
78 44% | Boy from Heaven (2022) - Rated 11 Oct 2023
"İnce Bi çizgide ama Cannes kalitesi olmayan bir film. Güzeldi kahire yerine İstanbulu izlemek utandırdı"
|
68 25% | Kanal (1979) - Rated 11 Oct 2023
"Yorucu zorlama didaktik işler iyi olmuyor"
|
73 34% | Aydede (2018) - Rated 11 Oct 2023
"Sanki çok da daha olmamış senaryo be. Ezgi mola temiz oynamış. Abdurrahman buhar kalitesi Bi iş bekletti bize"
|
67 23% | Bergen (2022) - Rated 11 Oct 2023
"Para da olsa iş iyi olmayınca olmuyor"
|
90 73% | R.M.N (2022) - Rated 11 Oct 2023
"Mingiu usta yine tertemiz bir işle gelmiş. Dadywthaly"
|