the_czlowiek
TCI: not enough ratings
Films in Common: 0
Not in Your Top 1000 TCIs
Bio: Disclaimer: Oceniam tylko filmy, które widziałem w całości po 2016 roku, czyli od kiedy stałem się świadomym widzem, które udało mi się odnaleźć w bazie (bo jest tu co uzupełniać). Czasem mnie olśni, że "hej, przecież ja pamiętam ten film, widziałem go po 2016!" i go oceniam, ale zazwyczaj nie odświeżam go sobie. Mam nadzieję, że nie będzie między nami z tego powodu żadnych niesnasek. Co do seriali, oceniam je po obejrzeniu całości, z reguły nie oceniam odcinków, chyba że są to antologie; w kwestii gier oceniam natomiast tylko te, które ukończyłem (jeśli można je ukończyć), lub zagrałem w nie tyle, by móc sobie wyrobić opinię (jeśli gry nie można ukończyć, bo nie ma celu ukończenia). Pozdrawiam cieplutko.
Studiuję filmoznawstwo, w wolnej chwili gram w szachy (a raczej próbuję) lub Sonica albo podziwiam lisy (gdyż to piękne zwierzęta są). Najłatwiej mnie wyłapać tutaj: https://pol.social/@the_czlowiek
Studiuję filmoznawstwo, w wolnej chwili gram w szachy (a raczej próbuję) lub Sonica albo podziwiam lisy (gdyż to piękne zwierzęta są). Najłatwiej mnie wyłapać tutaj: https://pol.social/@the_czlowiek
Recent Ratings
Check out the_czlowiek's...
100 98% | 2001: A Space Odyssey (1968) - Rated 02 Oct 2023 |
80 78% | Chess Fever (1925) - Rated 02 Oct 2023 |
70 58% | Capitalism: A Love Story (2009) - Rated 01 Oct 2023 |
80 78% | Drive (2011) - Rated 06 Sep 2023 |
60 34% | The Super Mario Bros. Movie (2023) - Rated 01 Sep 2023 |
50 14% | Neon Genesis Evangelion: The End of Evangelion (1997) - Rated 09 Aug 2023 |
90 92% | Neon Genesis Evangelion (1995) - Rated 09 Aug 2023 |
70 58% | Rick and Morty (2013) - Rated 06 Aug 2023 |
50 14% | Kigeki (2002) - Rated 28 Jul 2023 |
70 58% | Intouchables (2011) - Rated 27 Jul 2023 |