julyz
TCI: not enough ratings
Films in Common: 0
Not in Your Top 1000 TCIs
Recent Ratings
Check out julyz's...
85 57% | Barton Fink (1991) - Rated 04 Dec 2011
"o spisovatelovi ktory ma problem s napisanim scenaru k filmu, zije v podivnom hotely a ma zvlastneho suseda. skonci sa to nejak bez konca. surrealisticke"
|
85 57% | Ponyo (2008) - Rated 04 Dec 2011
"skvelý animák milé aha efekt - take takto funguje strach z tsunami aký mýt s ním majú spojený japonci"
|
85 57% | American Graffiti (1973) - Rated 02 Dec 2011
"ako zije americka zlata mladez... docela vtipne"
|
85 57% | Fargo (1996) - Rated 02 Dec 2011
"krasne zabery kamerou, mozno trochu viac krvi, zaujimave"
|
75 25% | Taking Woodstock (2009) - Rated 20 Nov 2011 |
100 96% | The Triplets of Belleville (2003) - Rated 20 Nov 2011 |
95 82% | Birds, Orphans and Fools (1969) - Rated 20 Nov 2011
""To je socha tefánika." "Tu sa narodil?" "Nie, tu zomrel. Zostrelili mu lietadlo. My sme boli vdy bohatá rodina." "To bol tvoj otec?" "Áno. Ale nikdy som ho nevidel. Zostala mi po ?om iba socha.""
|
90 73% | Hachiko: A Dog's Story (2009) - Rated 13 Nov 2011 |
95 82% | Melancholia (2011) - Rated 13 Nov 2011 |
95 82% | Barbarella (1968) - Rated 13 Mar 2011 |